måndag 7 maj 2012

Så härligt med måndag!

Varför ska måndagar vara en jobbig dag? Ny vecka = nya möjligheter! :)

Strålande, värmande sol! Jag vill bara uuut, ut, ut och rasta benen med en löptur och fiska. Sitter just nu på bussen hem från Umeå. Ytterligare ett moment avklarat, seminarium av sjukdomar. Min basgrupp lattjade till det och spelade upp en liten pjäs som redovisning, med humor kommer man långt! Och så mycket roligare man kan ha det :) Dock lite skumt med seminarium där lärarna inte närvarar?

När jag kommer hem blir det TRÄNING, yiho! Jag trodde inte jag skulle hinna med det idag. Så nu klurar jag på om jag ska snöra ihop ett tabatapass då jag kommer missa tabatan på torsdag på grund av sen föreläsning, eller om jag ska ta löpturen? Hela jag vill ut, så det lutar väl åt det :D Broarna och sen intervallspurter i backen bredvid landskyrkan? Och burpees och armhävningar! SÅ blire! :D

Och ikväll blir det Ann-Chas föreläsning på campus! Sweet! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar