torsdag 31 maj 2012

Slutspurt, piggare kisse och harmoni

- artikelseminarie idag
- en föreläsning och utvärdering kvar på måndag (sista gången jag behöver ner till Umeå för den här terminen)
- 2 tentor kvar, nästa torsdag och fredag (online)

Sen SOMMARLOV! Pluggpaus i några månader, YAY!

Simba mådde hyffsat hela gårdagen och var sig själv, typ mer gosig än vanligt bara. Känns inte som att faran är över än dock, så jag håller tummarna. Söta Maria ska titta till han under dagen när jag är i Umeå, tack!

Förutom att jag är helt hooked i fisket, så har jag fastnat i något mer - att spela gitarr. På båda mina jobb finns gitarrer och jag tar tillfället i akt så fort jag får chansen. Det är kul! Vad man lär sig på några gånger bara. Kul och rogivande, det är min melodi numera. Harmony.

Lånade lite kvällsläsning häromdagen, checka in ansiktsuttrycket på lyckliga gobben. Så kommer jag se ut, minst. Minus lite ålder. Och skägg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar