torsdag 10 maj 2012

Styrka överkropp och veka nävar





Vid 18 var jag uppvärmd och klar. Ändå kom jag mig därifrån först vid 19:50... :) Det är ju så sjukt kul så jag får inte nog, sen är jag supernoga med vilan! Klockar så det är minst 2 minuter emellan, oftast mer. Bänkpress, enarmsrodd med hantel, militärpress, negativa pull-ups, "korta" pull-ups (upp med bröstet, dra ihop skuldrorna), mage - utgångsposition som pull-ups, dra upp benen, samt raka och sneda crunches i cable crossen, avslutade med dips och "riktiga" pull-ups med hjälpvikt. Höll mig till få reps, men gjorde fler set. Ungefär 5 set på tyngsta. Det känns i kroppen! Och kolla in veknävarna. Syns inte så bra, men har ju typ "skavsår" och ändå kör jag med handskar... :p Träningsvärken lär inte vara frånvarande imorgon (Yiho!). Och tröttheten är redan här, nöjd och trött tjej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar